RSS

Copenhagen beercelebration

31 Oct

Den 11/11 kl 11:11 släpps tusen biljetter till det (iallafall i ölkretsar) extremt hypade Copenhagen beercelebration!!

Firandet, som är i Mikkellers regi, kommer innebära en massa finöl från bryggerier som crooked moon, cigar city, evil twin mfl, mfl…🙂 och en middag tillagad av Jakob Mielcke, från restaurangen Mielcke & Hurtigkarl, där mat och öl ska samsas! Som vanligt är jag nervös för vegetariskt alternativ…. men jag kanske kan sälja min mat och köpa ölpoletter för pengarna😉 Nödmat har jag alltid med mig hur som helst🙂

Hur som helst så tänker jag att det kommer vara värt pengarna eftersom de flesta av mina ölnördskompisar ska dit, det kommer serveras fantastisk öl ( med smak av framtiden!!) och en utflykt är ALDRIG fel!
Så nu återstår det att hänga på låset 1111111111!!!
Skål!

 
2 Comments

Posted by on October 31, 2011 in ÖL, ölprovning, jippo, Maja, Uncategorized, Utflykt

 

Tags: , , ,

2 responses to “Copenhagen beercelebration

  1. Jayne

    October 31, 2011 at 5:33 pm

    aha..då ska jag fira krigets slut🙂

    Nää..hoppas du får biljett.

    Snart dax för fika med Marie, tycker jag.

     
  2. matikvadrat

    October 31, 2011 at 6:12 pm

    Kriget? vilket krig? är jag helt tappad? :S

    Ja, fika snart!!! Det är dags, OCH väldigt trevligt!!😀

     

Leave a Reply

 
