RSS

löpning, hampashake och rå tisdagsfrukost

16 Aug

Imorse vid halv sju tvingade jag mig ut på en löptur trots värkande muskler efter ett magnifikt kettlebellspass igår kväll. Vi sprang 5,3 kilometer, vår vanliga runda genom de tre sankt Paulikyrkogårdarna. ljuset var fantastiskt! Solen silades ner genom lövverken och daggen glittrade. Visst kändes det lite höstigt, men ändå härligt!!

Sen mixade jag ihop en likadan hampashake som jag bloggade om igår.

Efter duschen åt vi rå frukost innehållandes banan, kiwi, nektarin, avokado och linfrö. Smarrigt!

nu sitter jag och smaskar på körsbärstomater och blötlagda paranötter som mellanmål.

 
Leave a comment

Posted by on August 16, 2011 in Maja, Rawfood

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
