RSS

2 veckors raw food- och träningsutmaning

15 Aug

På facebook kan man hitta allt och jag hittade en utmaning.

Mina mål med utmaningen är att bli starkare och piggare!

För att nå målen ska jag äta ca 90% raw food, träna varje dag, gå och lägga mig tidigare, inte dricka kaffe och väldigt lite alkohol. Jag har fått med mig Johan och min kompis Elin i utmaningen, Elin har redan postat sin raw foodfrukost, själv glömde jag fota min…..

Nu kör vi!!!!😀

 
Leave a comment

Posted by on August 15, 2011 in jippo, Maja, Rawfood

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
