RSS

Julklappsleken 2011

06 Jan

Jag gav mig in i julklappsleken med 15 paket och kom hem med 4, totalt nöjd!

Det var inte bara jag som hade med många paket, så här såg bordet ut när vi, åtta personer, började spela.

Jag vann servetter, popcorn och med lite byteshandel och allmosor blev det även strumpor och ett kamerastativ (bordsmodell). Johan vann popcorn, tvålar, stjärnanis, presentband, ischokladformar och sudokubok!

Pappa vann en glammig plastgran som Johan köpte på Systrarna Grene för halva reapriset, 3 kronor tydligen!!! Mamma och pappa älskade verkligen den här granen! Systrarna Grene säljer ut hela sin butik på triangeln eftersom de ska flytta, undrar vart??

 
2 Comments

Posted by on January 6, 2011 in Johan, jul, Lek, Maja, Prylar, shopping, Uncategorized

 

Tags: , , , , , , ,

2 responses to “Julklappsleken 2011

  1. Jayne

    January 15, 2011 at 8:45 am

    OJ…ska de flytta?? Då måste man ju försöka ta sig dit, eller de har redan stängt??? Älskar den affären..bara att gå där och pilla på allt …lovely.

    Popcorn…länge sedan man poppade så där i katsrull, men gott var det.. kanske man skulle prova det??

    Ha det gott

     
  2. matikvadrat

    January 17, 2011 at 10:39 pm

    Jag vet inte var de ska flytta, jag trodde de skulle stänga helt men Johan sa att han läst nånstans att de skulle flytta, men han visste inte var….

    Jag tycker popcorn blir godast när man poppar dem själv, och så mycket BILLIGARE!!!🙂

     

Leave a Reply

 
