RSS

Vinst! Rawr, Heatwave och Nakd Berry cheeky

04 Jan

Jag vann utlottningen på Eanie´s blogg, alla som bidragit till hennes Raw food julkalender och alla som kommenterat densamma var med i utlottningen av två rawfood gottisar!

Jag vann ett choklad kryddat med chilli, Rawr Heatwave och en frukt och bär bar, Nakd Berry Cheeky. Vilken LYX!

Chokladet var supergott, jag älskar rå choklad, den har en fluffig krämighet som inte går att hitta i konventionell choklad. Heatwave höll vad den lovade, där fanns hetta!! Perfekt styrka, jag gillar chillichoklad som verkligen smakar chilli så jag fick precis vad jag gillar här!

Nakd berry cheeky var också jättegod, mycket jordgubbssmak och fin konsistens! Av de bars jag smakat av denna typ så tycker jag nog att jordgubb är den smak som passar bäst, den kan tackla dadel och fikonsmaken som annars kan bli lite väl framträdande ibland, vilket jag tycker är fallet med Nakd´s bar med mint och choklad. Tyvärr så blev det ingen bild på härligheten, jag kom på det samtidigt som jag slukat den sista biten, skäms på mig!!

Tack Eanie för vinsten!!!😀

 

 
3 Comments

Posted by on January 4, 2011 in Bloggar, Maja, Rawfood, Recension, tävling, Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , ,

3 responses to “Vinst! Rawr, Heatwave och Nakd Berry cheeky

  1. mamma

    January 4, 2011 at 1:22 pm

    Grattis till vinsten!
    Är det din cykel som står hos oss!?
    kram, mamma

     
  2. eanie

    January 4, 2011 at 1:27 pm

    Jättekul att du gillade dem! Då hamnade de i rätta händer =)

     
  3. matikvadrat

    January 4, 2011 at 5:19 pm

    Ja mamma, det är min cykel!

    Eanie- jag blev superglad, så himla gott!! Tack igen

     

Leave a Reply

 
