RSS

Jul, jul strålande jul -talltitor, elaka tabeller och utflippad abstract

18 Dec

Jag har inte uppdaterat på ett tag, jag vet (pappa)..

Men det har varit så mycket att göra!! Jag gör examensarbete om talltitor, jag läser kemi, jag läser retorik, försöker hinna med träning, fixar med julen, söker jobb och har det allmänt gött faktiskt! Om inte tabellerna i exjobbet hade strulat då….. och om jag inte skrivit en aningen för utflippad abstract då…. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan Johan, han är en klippa! Imorgon kommer han fixa tabellerna och jag kommer ha lagom distans för att skriva en proffsig abstract, kanske.

Jag har varit på julfest hos Magdalena, så här bor hon. Mysigt tycker jag!

Nu ska jag fixa vegosushi, känner på mig att det kommer råda bot på huvudvärken!

Kolla in eanies julkalender, mitt recept var med igår😀

 
3 Comments

Posted by on December 18, 2010 in Bloggar, jul, Maja, Uncategorized

 

3 responses to “Jul, jul strålande jul -talltitor, elaka tabeller och utflippad abstract

  1. mamma

    December 18, 2010 at 7:50 pm

    Tomteglöggstugan är nog en bra stuga för jultomten. Där vill man hälsa på.

     
  2. Jayne

    December 18, 2010 at 8:26 pm

    OJ..litta att göra med andra ord…???
    Hur går det med retorikkursen..KUL??? Givande???

     
  3. matikvadrat

    December 19, 2010 at 8:30 pm

    Jo, retorikkursen var vekligen bra! Vi hade den sista träffen i torsdags, alla höll sina högtidstal, mycket trevligt! Synd att du inte fick plats, men jag kan verkligen rekomendera den till nästa gång den går🙂

     

Leave a Reply

 
