RSS

Fars dag på Far i Hatten och kommande vegetariskt julbord!

15 Nov

Igår firade vi min gamle far på ett så passande ställe som Far i hatten, i Folkets park,  dessutom hade far en hatt (eller, ja, keps iallafall).

Jag måste verkligen rekommendera stället! Så mysigt!! Väggar av vitmålade plankor, högt i tak och lite “på landet känsla”, udda second handbord, bänkar längs med väggarna och levande ljus i olika sorts ljusstakar på alla bord. Dessutom hade de ett väldigt fint utbud av öl, men igår var det fika som gällde! Jag drack kaffe och åt en stor kanelsnäcka, Johan åt en bananmuffins, båda var göttiga!

Tyvärr blev bilderna jag tog med min mobilkamera kassa, men pappa tog bättre bilder som ligger på hans blogg.

I december ska vi till Far i hatten på julbord! De har ett vegetariskt bord som verkar totalt fenomenalt!! Åh, nu blev jag sugen!

 

Jadå, julen är snart här!!!

 
5 Comments

Posted by on November 15, 2010 in ÖL, jul, Maja, Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

5 responses to “Fars dag på Far i Hatten och kommande vegetariskt julbord!

  1. mamma

    November 15, 2010 at 9:20 pm

    Ja det skall bli festligt med Julbord på Far i Hatten och tar jag på mig en mössa så blir jag ju då “mor i mössan”.

     
  2. matikvadrat

    November 16, 2010 at 1:36 pm

    så tar jag en luva, så blir jag Maja i luva🙂

     
  3. Helene

    November 16, 2010 at 2:48 pm

    Ja, visst har det blivit mysigt på Far i Hatten. Önskar er ett härligt julbord.

    Hälsningar/Folkets Parkkontoret

     
  4. mamma

    November 16, 2010 at 3:17 pm

    Tack för den hälsningen , Folkets Parkkontoret
    Ser framemot Julbordet hos er.

     
  5. matikvadrat

    November 17, 2010 at 7:46 am

    Bara det att det finns ett vegetariskt julbord är ju värt en applåd, sen mysig stämning på det…jag tror inte det kan gå fel!!!😀

     

Leave a Reply

 
