RSS

Blod, svett och tårar

21 Oct

Jag längtar!

Längtar efter att linda mina händer, dra på benskydd och handskar, längtar efter doften av liniment, den tunga luften och höga musiken. Jag längtar efter att låta hjärnan bara fokusera på fysisk prestation, att bli totalt utmattad och aningen blåslagen.

Jag vill träna och jag vill göra det nu!

Att plugga hela dagen, sittandes på en stol framför datorn gör att kroppen också vill ha sitt……

på måndag, då kan ingen förkylning i världen stoppa mig, efter nästan en månads uppehåll kräver jag träning!

 
Leave a comment

Posted by on October 21, 2010 in Maja

 

Tags:

Leave a Reply

 
