RSS

Fredagsgodis

19 Mar

Jag hittade ett recept på något som verkar så vansinnigt gott! Raw Doughnut holes, på sidan “Rawmazing”! Kom ihåg att jag skulle visa sidan för Johan mitt i en diskussion om sterlingmotorer (hmmm, undrar varför tanken vandrade 😉 ) Johan blev också förtjust och krävde att jag skulle baka sådana! Verkar påminna en hel del om kokosbollar och ser sagolikt goda ut!! Nu har jag inte rätt ingredienser hemma, men jag ska baka något liknande.

Återkommer med ett Majafierat recept 😀

 
2 Comments

Posted by on March 19, 2010 in bakning, Bloggar, godis, Hemmalagat, Maja, Rawfood, Recept

 

Tags: , , ,

2 responses to “Fredagsgodis

  1. Huvudveck

    March 23, 2010 at 3:52 pm

    Jag har ingen aning om vad ni diskuterade om Sterlingmotorer men du vet att din farbror är expert på området ellerhur. Bara ett tips.

     
  2. matikvadrat

    March 23, 2010 at 4:22 pm

    jag vet inte heller vad diskussionen gick ut på 😉 Johan har byggt en motor nu, satt hela söndagskväll med det, men den fungerade dåligt, ska tipsa honom om Kjell

     

Leave a comment