RSS

Hemma igen

12 Feb

Vi har varit i Berlin i 5 dagar och ätit massor!!!! Det är verkligen lätt att vara vegetarian i den tyska huvudstaden! Lätt är det också att bli kär i cupcake Berlin Oh My!!! Mina cravings är enorma efter att ha försökt mig på en nyttigare matstil idag…kanske måste man avvänja sig sakta….😉 Nu längtar jag efter att Johan ska komma hem och överraska mig med något gott😀 Tyvärr blir det inga Berlinbilder än, Johan har med sig sin kamera till skolan, i den finns både hans och mitt kort med ALLA våra bilder!!

 
2 Comments

Posted by on February 12, 2010 in Uncategorized

 

2 responses to “Hemma igen

  1. mamma

    February 12, 2010 at 4:00 pm

    Hejsan
    Det skall bli roligt att se lite bilder.
    kram, mamma

     
  2. jayne

    February 14, 2010 at 2:51 pm

    Håller med din mamma…ser fram emot bilderna.
    Ha det gott.

     

Leave a Reply

 
