RSS

kroppspeeling

08 Jan

Igår hade tisdagsklubbens tjejer torsdagsspa i vår bostadsrättsförenings relaxrum😀

Jag gjorde en kroppspeeling på kaffesump:

1dl kaffesump (resterna från morgonens pressokaffe)

1/2 dl olja (jag använde ekologisk rapsolja)

mintolja (apotekets lilla flaska, ca 10 droppar)

 

Den var jättebra! Jag blev så mjuk i huden att jag inte behövde smörja in mig efteråt!! Gott luktade det också, det var inte utan att man blev lite sugen på nån kladdig chokladmintkaka!!!!!

I håret hade jag äggula och olivolja…….. sitter fortfarande kvar….😦

 
Leave a comment

Posted by on January 8, 2010 in Hemmalagat, Maja, Recept, Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
