RSS

Julkalendrar

10 Dec

Jag följer framförallt tevens julkalender och Skumgardiners öl-julkalender.

Tevens julkalender “skägget i brevlådan” är väldigt rolig men kanske inte så julig som jag hade önskat. Paralellt med skägget i brevlådan tittar vi på Sunes jul och pettson och findus julkalender om tomtemaskinen. Jag köpte Pettson och findus julkalender i år och Sune är den självklara julkalenderfavoriten. Man kan rösta på den bästa julkalendern genom tiderna på gomorron Sveriges hemsida, det blir SUNE!🙂

Skumgardiners julkalender handlar om öl, minst en ny öl var dag testas. Jättekul! Intressant också med recensioner av öl man inte har testat än.

 

Har ni tips på fler roliga julkalendrar eller annat julkul man kan kolla upp?

 
4 Comments

Posted by on December 10, 2008 in ÖL, Bloggar, Dryck, jul, Maja

 

Tags: , , , ,

4 responses to “Julkalendrar

  1. mamma

    December 10, 2008 at 12:17 pm

    Godmiddag på er
    Jag röstade på Julstrul med Staffan och Bengt,den kom upp till 1%.
    Det har funnits mycket roligt genom tiderna.
    Nu håller jag lunch och skall gå ner och äta soppa.
    kram mamma

     
  2. jayne

    December 10, 2008 at 7:56 pm

     
  3. jayne

    December 14, 2008 at 9:42 am

    Godmorgon på dej.
    Så var det söndag igen… jag fattar inte hur fort tiden kan gå….
    Men snart är det julledigt..så underbart !!

     
  4. mamma

    December 14, 2008 at 6:01 pm

    Hej
    Jag kommer inte på något julkul men hos oss luktade det jul idag BRUNKÅL OCH PEPPARKAKOR.Titta in och lukta och kom i julstämning!
    kram från mamma

     

Leave a Reply

 
