RSS

kontringstävling

09 Dec

Nu har jag suttit ett bra tag och försökt lösa tävlingen på huvudvecks sida, det är omöjligt! Jag måste nog ta en cykeltur runt hela centrala Malmö (för jag gissar att bilden är tagen där nånstans) för att hitta svaret! Nu måste jag ge igen! Här kommer en bildtävling från Johan och mig. Är det ingen som klarar det på denna första nivå så utökar vi bilden. Skicka in svar som kommentar, första rätta svaret belönas med ett smaskigt pris🙂 Lycka till

 

Var i Malmö är bilden tagen?

untitled-1

 
4 Comments

Posted by on December 9, 2008 in jippo, Johan, Maja

 

Tags: ,

4 responses to “kontringstävling

  1. jayne

    December 9, 2008 at 2:36 pm

    hm… ja du Maja.. VAR kan detta vara… taget från ngns trädgård…????

     
  2. mamma

    December 9, 2008 at 6:23 pm

    Hej
    Det här skall bli kul . Jag gissar på någonstans i Johanneslustområdet.
    Pappa får ta en titt senare ikväll för han är ute och kör lastbil.
    Hejdå mamma

     
  3. vivan

    December 9, 2008 at 6:48 pm

    jag vet inte men du får säkert snart reda på det!!!kram!

     
  4. Pappa Pannbiff

    December 9, 2008 at 6:51 pm

    Ja du Maja. Jag har varit på Katrinetorps gård och tycker mig känna igen gården från södra sidan (parksidan). Har jag rätt eller inte?

    Pappa

     

Leave a Reply

 
