RSS

te-vinst

08 Dec

Johan och jag gissade rätt i en tävling på huvudvecks (pappas) blogg. Tävlingen gick ut på att gissa var i Malmö en bild på sidan var tagen. Från början var det inte ens en tävling men eftersom jag missuppfattade det som en tävling så blev det det🙂 Vi fick våra vinster igår, julte🙂 Tack så mycket, det var jättegott. Min vinst var ett rött julte från Kahls och Johan vann ett svart julte från samma butik. Teet smakar mycket kanel men också lite ingefära och apelsin. På bilden har jag bryggt en kopp av det svarta teet. Föräldrarnas granne  (och min kollega) Jayne vann också i tävlingen, hon verkade lika glad som vi🙂 Grattis till henne med!!

 

p10100201

 
2 Comments

Posted by on December 8, 2008 in Bloggar, Dryck, jippo, jul, Maja

 

Tags: , , , , ,

2 responses to “te-vinst

  1. jayne

    December 8, 2008 at 2:47 pm

    mmmm
    Jag vann också… får smaka mitt nu ikväll!!!!

     
  2. jayne

    December 9, 2008 at 5:13 am

    Ja du… jag är ju lite envis (dum och envis??) så jag lär komma till jobb idag… hoppas du med är så pass frisk att du kommer.
    Så många sjuka..oj… hos oss mörks inga sjukdomar hos barnen.. konstigt.
    ha det gott

     

Leave a Reply

 
