RSS

Ekorrens ekologiska godis- påse nr 2

01 Oct

Nu har jag råkat köpa en påse till av ekorrens ekologiska godis, syrlig blandning…. Den var ju så galet god så jag var tvungen. 

Efter att jag varit på myrorna, som representant för naturskyddsföreningen i Malmö, när mannekängerna provade ut kläder, inför den medvetna modevisningen vi ska ha på myrorna på södra förstadsgatan i Malmö på fredag var jag godissugen.

Då letade jag rätt på mitt nya favoritgodis🙂

Konstigt nog fick båda blandningarna dela pinne på konsum, det hängde två påsar syrliga bakom en massa klassisk blandning. Är det så nästa gång jag ska handla så ska jag fråga varför, synd om folk ska råka köpa de andra tråkiga godispåsarna….😉

 

Så här snygga blev godbitarna i en glasskål som jag köpte på loppis i lördags.

 

 
Leave a comment

Posted by on October 1, 2008 in godis, Maja, shopping

 

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

 
